background - Soubojový systém v Assassin's Creed Origins
Soubojový systém v Assassin's Creed Origins

Soubojový systém v Assassin's Creed Origins

14. 08. 2017
Radek Kajnar
0 obrázků
4 min čtení

Ubisoft nás stále bombarduje novými informacemi o nadcházejím díle Assassin's Creed. Tentokrát vývojáři vypustili devítiminutové video, ve kterém detailně popisují přepracovaný soubojový systém, který byl v předchozích dílech jedním z nejslabších prvků.

V Origins bude systém, který by měl zajistit náročné souboje. Měli bychom používat různé zbraně, několik typů útoků, úhybání a to v závislosti na typu nepřítele, takže by souboje měly být opravdu pestré. Už by to nemělo být jenom o zběsilém mačkání dvou tlačítek. Hra bude obsahovat taky silné bosse, se kterými můžeme bojovat i v arénách.

zdroj: assassinscreed.ubisoft.com

Dále byl do hry implementován RPG systém, kdy například každá zbraň bude mít svoji úroveň útoku a silné a slabé stránky. Taky si můžete všimnout hitpointů, které už ale byly vidět v gameplay záběrech na E3.

Po zhlédnutí videa napište do komentářů, co se vám na novém soubojovém systému líbí a co byste třeba změnili.

zdroj: youtube.com/IGN

Burnout Paradise sa dočká remasteru!

Burnout Paradise sa dočká remasteru!

Neexistuje závodná hra, pri ktorej sa viete vyblázniť podobne ako v Burnout Paradise. Rýchle a ničím neobmedzované závody, gigantické demolačné derby odohrávajúce sa priamo na diaľnici, skákanie cez...

22. 02. 2018
Alex Barna
3 min čtení
Assassin’s Creed Dynasty?

Assassin’s Creed Dynasty?

Áno, vidíte správne. Nie je to ani pol roka, odkedy sme sa dočkali posledného vydania hry zo série assassínov. Ako to už u Ubisoftu býva zvykom, opäť sa našiel poslušný zamestanec a v rozhovore pre ...

19. 02. 2018
Adam Tomaškovič
2 min čtení
background