background - Kdy vyjde další GTA?
Kdy vyjde další GTA?

Kdy vyjde další GTA?

8. 01. 2018
Radek Kajnar
0 obrázků
6 min čtení

Už je to více jak 4 roky, kdy vyšlo další pokračovaní velmi úspěšné série Grand Theft Auto. Nejprve vyšlo na konzole Xbox 360 a PS3 v roce 2013, o rok později na Xbox One a PS4 a v roce 2015 na PC. GTA V je tu opravdu dlouho a spoustu hráčů už netrpělivě vyhlíží GTA VI. Jak to tedy s dalším dílem vypadá? Na tuto otázku se zaměřil známý analytik Michael Pachter.

Podle Pachtera si na další GTA ještě musíme nějákou dobu počkat. Jeho předpoklady jsou takové, že hra bude oznámena v roce 2020 a o rok později vyjde. Prý je ale dost možné, že do obchodů se dostane až v roce 2022. Rockstar s vydáním svých her nikdy nespěchalo. „Nezapomeňte, že Red Dead Redemption 2 vyjde osm let po vydání prvního dílu,“ připomněl Patchter.

Čekat další 4 roky na GTA VI je opravdu dlouhá doba. Nicméně žadný předešlý díl z této série nebyl tak úspěšný jako právě GTA V. Hra je opravdu na kvalitní úrovni, stále na ní vycházi nové updaty, které přidávají do multiplayeru zábavné aktivity a díky tomu tato hra stále žije. Rockstar tedy pravděpodobně zatím nemá moc velký důvod přijít nyní na herní scénu s dalším pokračovaním. Navíc v Red Dead Redemption 2 bude také online mód, podobný tomu v GTA V, takže se teď vývojáři určitě soustředí na něj. Vytvořit další díl do GTA série, aby z toho hráči byli nadšeni, tak jako z GTA V, bude opravdu tvrdý oříšek.

Pachter také zmínil, že další Playstation by mohl vyjít v roce 2020. To by znamenalo, že nové GTA by na PS4 nemuselo už vyjít. Nejspíš se ale bude opakovat podobný scénař jako u GTA V. Hra nejprve vyjde na starší generaci konzolí, a o rok později na nové konzole. Jsou to zatím jen spekulace, nicméně daleko od pravdy nebudou.

Vlastníte GTA V?

Ano a pořád mě baví!
Ne.
Ano, ale už mě to omrzelo.
Celkem hlasů: 525
Nové Call of Duty Black Ops 4!

Nové Call of Duty Black Ops 4!

Activision sa opäť činí a tentokrát nám priniesol nové Call of Duty, konkrétne Black Ops 4 s veľmi kontroverzným logom. Každopádne, pôjde už o 16. hru z tejto úspešnej série. zdroj: ...

2. 04. 2018
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background