background - Vesmírné prostředí v Call of Duty nejspíše nehorzí
Vesmírné prostředí v Call of Duty nejspíše nehorzí

Vesmírné prostředí v Call of Duty nejspíše nehorzí

23. 07. 2015
Daniel Pechanec
0 obrázků
2 min čtení

Podle šéfa vývoje multiplayeru by se další díly neměly odehrávat ve vesmíru, jako tomu bylo chvíli v Call of Duty: Ghosts.

Komunita již delší dobu volá po navrácení klasických Call of Duty ve stylu Modern Warfare nebo legendární Call of Duty 2.

Podle šéfa Dan Buntinga musí Call of Duty hráčům připadat uvěřitelné. Na závěr ovšem dodává: "Nikdy ale neříkej nikdy".

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background