background - Nová postava v GTA V
Nová postava v GTA V

Nová postava v GTA V

27. 09. 2015
Tadeáš Bělohlávek
0 obrázků
3 min čtení

Už od dob GTA San Andreas se diskutuje zda hra obsahuje legendárního "Bigfoota", nyní kluci z Rockstars Games přidali po poslední aktualizaci tuto postavu do verzí pro PC, Xbox-One a PS4.

Jak se touto bytostí stát ? Tady je jedno velké "ale" ! V GTA 5 je speciální Peyote rostlina, kterou stačí sníst a stanete se legendární bytostí. Abyste rostlinku našli a mohli využít její transformace, musíte nejprve splnit několik věci. Nejprve musíte hru dokončit na 100 procent (minimálně dohrát příběh) a poté sebrat všech 27 Peyote rostlin. Až tohle uděláte, můžete se vydat do oblasti, kde podle pověsti Bigfoot žil. Fanoušci vědí, že jde o Chiliad State Wilderness. Zde přichází další ale, v oblasti musíte být v úterý mezi 5:30 a 8:00 ráno (ve hře) a navíc musí být mlha (show) - lze nastavit pomocí cheatů.

Bohužel tento update nevyšel pro PS3 a Xbox-360.

Hodně štěstí při hledání!

Nové Call of Duty Black Ops 4!

Nové Call of Duty Black Ops 4!

Activision sa opäť činí a tentokrát nám priniesol nové Call of Duty, konkrétne Black Ops 4 s veľmi kontroverzným logom. Každopádne, pôjde už o 16. hru z tejto úspešnej série. zdroj: ...

2. 04. 2018
Adam Tomaškovič
3 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacinema.cz
facebook youtube
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCinema.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background