background - První dojem: Otevřená beta Armored Warfare
První dojem: Otevřená beta Armored Warfare

První dojem: Otevřená beta Armored Warfare

3. 11. 2015
Daniel Pechanec
0 obrázků
9 min čtení

Očekávaná hříčka Armored Warfare se konečně dostala do veřejné bety. Jak hra momentálně vypadá?

Pokud si chcete Armored Warfare (dále jen AW) zahrát, budete si muset stáhnout herního klienta a následně stáhnout samotnou hru. Budete mít k dispozici 10GB verzi s nízkým grafickým nastavením a 20GB verzi s HD nastavením. Po úspěšeném příhlášení do hry se dostanete do garáže, která se od uzavřené bety změnila jen trochu. Ze začátku jsem měl problémy zjistit, kde se nachází vývojový strom strojů. Ten naleznete pod názvem DEALERS. Stroje jsou rozděleny do dvou frakcí, každá obsahuje něco z východní a západní techniky.

Jak už tomu bývá u těchto her zvykem, tak i v AW začínáte pouze s jednoduchými vozidly. Do boje je připravena ruská PT-76 a americká M113 s automatickým 20mm kanónem. Každý stroj můžete podobně jako ve World of Tanks vylepšovat. Čím více budete mít vylepšení, tím déle v bitvě vydržíte. Hra zatím nabízí přes 60 vozidel (hlavní bojové tanky, lehké tanky, tank destroyery a dělostřelectvo).Odemykání dalších vozidel vám nějaký čas zabere, avšak pokud patříte mezi vášnivé fanoušky moderních tanků, jistě si na hraní čas najdete.

AW zatím nabízí 9 map pro PvP (15 vs. 15) a 25 PvE map (týmy po pěti hráčích). Po připojení do bitvy vás poprvé překvapí velmi výrazné UI. Vše si však můžete podle sebe přizpůsobit v nastavení. UI se stále velmi podobá World of Tanks, avšak do celkového designu AW zapadá. Co se týká map designu, na mapě si všimnete i velmi propracovaných maličkostí ve městě a na jiných místech. Celkový vzhled map je velmi povedený. Pro hráče War Thunderu je ovšem přechod do AW velmi nepříjemný. Musíte se rozloučit s weak spoty a taktikou, která ve War Thunderu fungovala. AW vás nutí se přizpůsobit chování tanků, velmi svižnému tempu hry a především HP tanků. Herní fyzika je téměř totožná s WoT, avšak pokud nejste hardcore simulátorový hráč, tak si postupem času zvyknete.

Souboje jsou navíc doplněny skvělým soundtrackem, který vás do bitvy zaručeně vtáhne. Fyziku a chování tanků není možné srovnávat s realitou, ale velkému množství hráčů to právě vyhovuje. Celkový zážitek z hraní musím hodnotit pozitivně, hra má velký potenciál stát se opravdu skvělou hříčkou. Právě její časové zasazení od začátku studené války po současnost z ní dělá tak zajímavou a originální hru.

Pán prstenů: Karetní hra

Pán prstenů: Karetní hra

Jak název napovídá, není třeba vysvětlovat do jakého prostředí nás zavede. Skvělý svět Středozemí se již stal klasikou pro mnohé. A také inspirací pro nejednu hru. S karetní hrou Pán prstenů<...

22. 09. 2017
Michal Fortyn
3 min čtení
background