background - One Life - unikátní permadeath survival hra!
One Life - unikátní permadeath survival hra!

One Life - unikátní permadeath survival hra!

25. 10. 2015
Daniel Pechanec
0 obrázků
6 min čtení

"Čára mezi hrou a realitou je rozmazaná. Nemáte právo na jedinou chybu - máte pouze jeden život. Ale pamatujte, když zemřete, opouštíte tuto hru napořád."

Tak praví trailer na multiplayerovou survival hru One Life s tvalou smrtí (permadeath). Jestli dokážete přežít je pouze na vás a vašich spoluhráčích, se kterými budete čelit ostatním hráčům.

Pokud ve hře zemřete, nikdy více si ji nezahrajete. Každý pohyb, co uděláte může být váš poslední. Nepřátelské kulky, infikovaná kousnutí, zrada vašich přátel, nebezpečné nástrahy a hladovění, to vše vás ve hře bude čekat. One Life disponuje klasickým systémem potřeb (hlad, žízeň), ale budete se navíc muset postarat také o další přirozené potřeby.

Jakmile porazíte protivníka, je na vás, jaký bude jeho osud. Odpustit, ponížit, okrást nebo zabít - je to jen na vás. Díky jednomu jedinému životu budete mít ještě větší pocit nadvlády. One Life nabídne i textovou a hlasovou komunikaci.

Ve hře budete cestovat pomocí mobilní základny. Základnu můžete vylepšovat, aby jste se dostali i do nejvzdálenějších oblastí. Základna bude sloužit i na uchovávání jídla a dalších věcí potřebných pro přežití, tudíž bude na vás, jaké zabezpečení si zvolíte.

Hru můžete přizpůsobit svému oblíbenému stylu. Jestli zvolíte agresivní nebo klidný styl hry je pouze na vás. Mapa bude obsahovat různé lokace, každá se specifickými vlastnostmi. Potýkat se budete i s nakaženými AI postavami s unikátními dovednostmi.

One Life má na svědomí ruské nezávislé studio Kefir. Momentálně si můžete předobjednat přístup do bety za $9.99.

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background