background - Top 5. Nejstahovanějsích her pro platformu android
Top 5. Nejstahovanějsích her pro platformu android

Top 5. Nejstahovanějsích her pro platformu android

26. 10. 2015
Štěpán Durych
0 obrázků
27 min čtení

Určitě vás někdy přepadla dlouhá chvíle a nevěděli jste, jak se zabavit. Dnes vám přínášíme seznam 5.Nejstahovanějších her na Google Play (Android).

Hry jsem testoval osobně a to na mobilním telefonu Honor 4C na který vám ve středu (28.10) přineseme recenzi.

1. Minions Paradise (Zdarma, in-game mikrotransakce, EA)

Na prvním místě je hra s názvem Minions Paradise za hrou stojí studio Electronic Arts, takže už teď si můžete být jisti že ve hře je možnost kupovat si in-game bonusy za reálné peníze. Ale nudit se nebude te ani když do této hry nevložíte ani korunu.
Ve hře jde o jedinou věc - zajistit svým minionům zábavu. A tak máte k dispozici území, které postupně prozkoumáváte a tím si zajistíte více zábavy..

Svůj ráj můžete přizpůsobit obrazu svému, hra vybízí k tomu popustit uzdu své kreativity a pořádně si s interaktívním prostředím vyhrát a užít si pořádnou psinu.

Hra si na Google play drží hodnocení 4,3 toto hodnocení dávali hráči kteří si hru stáhli a jejich počet přesahuje 270 000!!

Já osobně bych tuto hru zhodnotil kladně, hra dokáže zabavit, grafika není sice kdoví jak úžasná, ale i přesto hratelnost je perfektní a hra je jednoduchá na pochopení .
Což si myslím, že je dosti důležité bereme-li v potaz že cílovou skupinou bude hlavně věková skupina 5-6 let a výše. Hru bych ohodnotil 8.5/10.

2. Geometry Dash (ve verzi lite a poté placené, RobTop Games)

Na stříbrném místě se umístila návyková hra jménem Geometry Dash, která pochází z dílen švédského vývojářského studia RobTop Games

Hra se dá stáhnout ve dvou verzích z nichž jedna je placená (42,74 Kč). Placená verze nám oproti Lite verzi nám nabídne nové levely, soundtracky, achievementy a online editor levelů.
Hru jsem testoval ve verzi placené aby jsem měl možnost si tu hru opravdu ošahat a pořádně ji pro vás zhodnotit.

Hra je rytmicky založena a vaším úkolem je jediná věc - proskákat se svým čtverečkem skrz mnohé nástrahy a doskákat do cíle. Princip je jednoduchý prostě ťukáte jedním prstem na displej a když ťuknete krychlička vyskočí, jednoduché, říkáte si? Ne tak docela!
Hra je velmi záludná a tak občas musíte prst na displeji podržet déle aby jste doskočily dál a výše jinak vás čeká nemilý náraz do bodce a tím i smrt a poté restart celého kola.

Hra je vskutku návyková a tak si budete možná přát aby jste ji ani nestáhly jelikož sebere hodiny času a bude vás stát mnoho nervů, ale mám-li vám říct pravdu, nelituji ani jediné minuty kterou jsem této hře věnoval a tak ji mohu vřele doporučit!

Hra si na Google play vysloužila hodnocení 4,5 od uživatelů jejichž počet přesahuje lehce 3 650 000! A to je na malé vývojářské studio celkem úspěch, nemyslíte?

Hru hodnotím velmi kladně, ať už kvůli krásnému zpracování geometrických tvarů, tak také díky myšlence a stylu jakým se hra ovládá. Hru jsem si oblíbil a vy ji nejspíš jen tak neodinstalujete, tedy pokud u vás nenastane nervové zhroucení. Takže hře uděluji krásných 9.0/10

3. Agar.io (ZDARMA, in-game mikrotransakce, Miniclip)

Myslím že hru, která obsadila bronzové 3. místo nemusím ani představovat, jedná se o hru Agar.io za kterou stojí známé studio Miniclip.
Pro ty z vás kteří nevědí o ce v této hře jde, tak ve zkratce si to tady popíšeme.

Přemýšlely jste někdy o tom jak to asi vypadalo na začátku naší planety? Když byl jediný život na planetě ve fázi buňečného vývoje? A jak asi dopadaly slabší jedinci?

Tak tuto otázku vám s radostí tato hra zodpoví. Ve hře ovládáte jistou kuličku kterou musíte krmit. A jak? To je ten vtip, musíte pojídat ostatní hráče, protože ten kdo nejí, no inu, ten bude nemilosrdně sežrán větším a vyspělejším jedincem.

Hra stojí na základu jejího "předchůdce" a to internetové verzi Agar.io a tak je to na chlup stejné jako na počítači, ale s tím rozdílem že zde si museli vývojáři pohrát s ovládáním pro dotykové plochy, a na rovinu, povedlo se jim to bravurně.

Ale bohužel to je to jediné co vám hra nabídne, kromě mikrotransakcí a možnosti zvyšovat svůj level, který vám je prozatím k ničemu.
Takže hra po čase omrzí. Po jakém čase? Já osobně jsem hru hrál vytrvale dva dny a to už trochu přidávám, prostě vás to přestane bavit, takže hra jako občasné zabavení poslouží ale na dlouhodobé hraní to není.

Na Google play si přesto urvala hra úctyhodné rozlišení a to 4,2 od skoro 2 000 000 hráčů! A to svědčí o tom že hra není špatná, pouze není příliš dlouhá.

Takže podtrženo sečteno, hra je fajn, sem tam si ji určitě rádi zahrajete ale jak jsem již psal, není to dlouhodobá záležitost a tak si hra odnáší hodnocení 8.0/10

4. Talking Tom Jetski (ZDARMA, Outfit7)

Na bramborovém místě se nachází hra, která vsadila na jistotu, vzít základ již úspěšné hry a něco málo k tomu dodat. Jedná se o hru Talking Tom Jetski. Pokud nevíte o co jde, tak na Google Play se nachází hry Talking Tom a Talking Angela za kterými stojí to samé vydavatelství a to Outfit7.

V této hře se jedná o "otřesnou" kopii hry Subway Surfers. Jelikož svojí kočičku posadíte na vodní skůtr a jezdíze po vodě kde zbíráte různé itemy a vyhýbáte se překážkám.

Hra ale nabídne i nějaké to pozitivum, a to grafiku s ovladatelností, tato část se vývojářům povedla, ale bohužel myslím že jediná cílová skupina kterou touto hrou zasáhnou jsou menší děti, a nebo lidé, kteří si oblíli jejich předešlé hry a tak si tuto hru stáhnou pouze ze zvědavosti a nostalgie.

Ale na Google play si tato hra přesto vede vcelku dobře a vybojovala si hodnocení 4.2 od 34 440 uživatelů kteří hru ohodnotili.

Já bych hře ale neudělil jedno z nejlepších ohodnocení, ale musím se zaměřit na hlavní aspekty a těmi je ovladatelnost, grafika, a zábava. Hra mne příliš nezabavila ale na druhou stranu zpracování je více než slušné a tak jí udělím 7.5/10

5. Plane simulator 3D (ZDARMA, in-game mikrotransakce, TerranDroid)

Na posledním místě se nám umístil jediný simulátor a ještě k tomu letecký, ano, hra Plane Simulator 3D od studia TerranDroid vám pomůže zjistit jaké to je pilotovat letadlo a zodpovídat za desítky a někdy i stovky životů.

Na začátek vás ale musím varovat, jestli čekáte nějakou úchvatnou grafiku, tak si hru ani nestahujte, tato část se vývojářům příliš nepovedla, ale to co ztratili na grafice tak s přehledem dohnali na ovládání a fyzice létání.

Hra působí velice realisticky, co se týče ovládání letadla, ale jak jsme již psal, grafika nestojí za moc. Tento simulátor vám nabídne 24+ Realistických letadel a to včetně nadzvukový stíhaček a vojenských letadel. 10+ misí které se podobají úkolům které musíte splnit na to aby jste se mohly ucházet o post pilota.

Hra má na svou grafiku pěkné hodnocení i na Google Play a to pěkných 4,1 Od více jak 60 000 hráčů. Což je téměř 2x víc hodnocení než u předešlé hry.

Takže aby jsme si udělali jasno v tom proč udělím hodnocení jaké udělím, tato hra nemá sice nejlepší grafické zpracování ale za to poskytne mnohem více zábavy než hra předešlá, a je na ní vidět že vývojáři si na zpracování chování letadla dali opravdu záležet a proto této hře s naprosto čistým svědomím uděluji 8.0/10

A to bychom měli, na konec této recenze bych chtěl jen poděkovat vám, čtenářům kteří jste došli až sem. Za celou redakci MafiaGamezone děkuji za to, že jste s námi, doufám, že se vám recenze líbila a určitě diskutujte v komentářích o tomto tématu.

Jaká hra vám přijde nejlepší?

1. Minions Paradise
2. Geometry Dash
3. Agar.io
4. Talking Tom Jetski
5. Plane Simulator 3D
Celkem hlasů: 299
Mód pre hru Witcher 3 zlepšuje hrateľnosť

Mód pre hru Witcher 3 zlepšuje hrateľnosť

Pre náročnejších hráčov vznikajú na väčšinu hier módy, ktoré menia či už hrateľnosť alebo grafiku. Witcher 3 Enhanced Edition je mód, ktorý upravuje hlavne boje. Tie sú teraz omnoho detailnejšie a náročnejšie. Boj má...

22. 11. 2017
Patrik Poklona
2 min čtení
Golden Joystick Awards 2017!

Golden Joystick Awards 2017!

Rok se blíží ke svému konci a jako každoročně proběhla další skvělá akce jménem Golden Joystick Awards! Pojďme si tedy zrekapitulovat, co se stalo, ale hlavně kdo jsou vítězové!...

21. 11. 2017
Kryštof Friedel
7 min čtení
background