background - DayZ - Vylepšení v nastávajícím roce
DayZ - Vylepšení v nastávajícím roce

DayZ - Vylepšení v nastávajícím roce

18. 12. 2015
Lukáš Volejník
0 obrázků
6 min čtení

V roce 2013 bylo období, kdy se se zombie tituly roztrhl pytel. Jedna z her, která vznikala v této době je DayZ. Hra od českých vývojářů z Bohemia Interactvie. Hru pro veřejnost zpřístupnili v prosinci 2013 v podobě předběžného přístupu. Od té doby se hra dočkala spousty změn a vylepšení. Mimo jiné byly také oznámené verze pro Xbox One a Playstation 4.

DayZ bylo ve fázi testování opravdu dlouho. Nyní to však vypadá, že bychom se mohli plnohodnotného titulu. Není úplně běžné mít hru ve fázi testování více než 2 roky a je tedy možné, že hra ztratila spoustu fanoušků. Před vydáním nám vývojáři prozradili co chystají přidat.

"Víc než kdokoliv rozumíme frustarací a těžkostí, které přišly s účastí při vývoji hry v době veřejného testování. Když se náš tým dostal k vývoji na novém Enfusion enginu, spolu s naší komunitou dokázali najít nefunkční nebo chybějící funkce, fatální bugy nebo jiné všeobecné problémy. Spolu s nimi jsme však prošli vylepšeními. Podle našeho názoru jsme měli velké štěstí, že máme zapálenou a oddanou komunitu hráčů, která s námi zůstala při dobrých i zlých dobách, nasměrovaly náš tým tak, aby dělali velké změny, které bychom bez účasti v předběžnym přístupu nemohli udělat."

Do verze 1.0 přibudou tyto věci:

Podpora pro Steam Workshop

Zabarikádování

Vzdušné dopravní prostředky

Nový render

Nový Animační systém

Vylepšená podpora pro audio systémy

Předátoři

Dokončit Chernaus +

Zvířata

Nové modely UI a inventář

Veřejné servery a databáze

Pohyb tekutiny v herním světě

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background