background - Věci, které chceme změnit v The Elders Scrolls VI
Věci, které chceme změnit v The Elders Scrolls VI

Věci, které chceme změnit v The Elders Scrolls VI

27. 12. 2015
Patrik Hlaváček
0 obrázků
16 min čtení

Přestože od vydání Fallout 4 neuběhla zrovna dlouhá doba, tak je jasné, že Bethesda začala pracovat na další hře. Mohlo by to dokonce být nové The Elders Scrolls VI. Otázek, které vyplouvají na povrch již teď je mnoho. Jak se bude další díl jmenovat? Kde se bude odehrávat? Poučí se vývojáři z chyb Skyrimu? Odpovědi na tyto otázky jsou v nedohlednu, ale my vám přinášíme souhrn 10 věcí, kterých by se měli vývojáří vyvarovat anebo by je měli vylepšit.

Lepší bojový systém

Určitě se všichni shodneme na tom, že nový a přepracovaný bojový systém by nebyl vůbec na škodu. Systém, který hra doposud používá nepatří mezi ty nejhorší, ale buďme upřímní změnu by to chtělo. Změna by mohla například přijít v různých vlastnostech používané zbraně. Dýky a malé meče by se neměly chovat jako sekery, měly by být hbitější a svižnější v boji. I luky by zasloužily změnu. Záleželo by například na typu luku a každý materiál, ze kterého je luk vyroben by ovlivňoval jeho konečné vlastnosti.

Svět, který se alespoň tváří živě

Mít obrovský otevřený svět, který nežije a nic vás nenutí ho prozkoumávat je u open world RPG vždy smrtící kombinací. Ačkoliv má Skyrim velmi zajímavý svět, tak mi nepřišel natolik živý abych měl pocit, že ho chci prozkoumat do detailu a díky tomu jsem neměl pocit vžití se do života NPC. Tohle by se mělo v TES VI zlepšit a svět, který navštívíme by měl být více živý. Podívejme se na některé části světa Fallout 4. Jsou tak živé, že v nich zůstanete po několik hodin. Doufám, že tohoto se dočkáme i v novém TES.

Více druhů nepřátel

Když prolézáte 5 dungeonem a stále vás "překvapují" draugrové a pavouci, tak je zřejmě něco špatně. Skyrim se díky tomuto stal po chvíli nudný a stereotypní a přitom stačilo přidat více typů nepřátel, nebo jim přidat různé variace kouzel a vytvořit tak neobyčejná setkání, na které nezapomenete. Draci byli vítanou změnou a setkání s nimi bylo vždy speciální, ale i ta časem omrzela a málokterá vás nadchla a vy si je zapamatovali.

Více druhů zbraní

Každý by chtěl mít svou zbraň, díky které by světu ukázal jak velký je válečník! Zlepšená úprava zbraní a jejich vzhledu by mohla být velmi zajímavou částí a možná by donutila hráče hledat staré artefakty, které by pak mohl být následně využity pro samotnou úpravu. Vzhledem k tomu, co přidala Bethesda do Falloutu 4 se možná něčeho podobného dočkáme i v TES.

Lepší příběh

Mezi největší problémy, které jsem se Skyrimem měl byl příběh. Nebyl přímo nudný, ale byl líny. Vlekl se pomalu a jeho příběhové mise nebyly někdy ani moc zábavné a byly spíše otravou. Ano někteří navrhnou, že mě nic nenutí příběh hrát, ale hra se tím prezentuje, tak by měl být i dobře napsaný. Reputaci napravila DLC, která měla o poznání lepší příběhy. Příběh Dawnguardu byl naprosto epický a já si upíry opravdu oblíbil. Co se týče hlavního příběhu, tak mi přišlo, že vaše rozhodnutí na kterou stranu se přidáte neměla zase tak velkou váhu a tomu by tak u hlavního příběhu být němělo.

NPC

NPC postavy by měly být zvláštní a zábavné. Ve Skyrimu bylo těžké si z NPCčky vybudovat nějaký vztah, když vypadaly a chovaly se stejně jako bandité a ostatní vesničané. Najmutí více hlasových herců by taky neuškodilo.

Nový engine

NOVÝ ENGINE! Všichni potom volají. Nový engine prostě chceme a nemělo by se jednat pouze o malé úpravy toho dosavadního. Je nová generace konzolí a i u PC se posunula dál. Opustěte starý engine, který používá i Fallout 4 a vytvořte nový. Po tomhle volá komunita a snaží se tak Bethesdě naznačit, že jejich engine už je prostě příliš zastaralý! S tím by mohla přijít i lepší fyzika a odstranění heroického lození koní po skalách.

Něco, co tu ještě nebylo!

Něco inovativního, co sérii oživí, by bylo fajn. Fallout 4 nám letos nové funkce do své série přinesl a to crafting a stavění vlastních osad, které pak musíte bránit. Stavba vlastní vesnice v TES VI by nemusela být špatná, ale chtělo by to další prvky, které nás naprosto ohromí.

Na závěr bych jen dodal, že jsem zvědavý zda se někdy TES VI dočkáme a v jaké podobě a co doopravdy přinese nového.

Ano myslím tohoto koně!

Chtěli byste The Elders Scrolls VI

ANO
NE
Celkem hlasů: 791
Seven the Days Long Gone

Seven the Days Long Gone

RPG z ptačí perspektivy? Prvně jsem si říkal, že když hra spojí tyto dvě slova bude skvělá! No, pak takováto hra opravdu přišla. Seven the Days Long Gone měla být skvělá hra. Bohužel se to nestalo. Možná, kdyby...

12. 12. 2017
Kryštof Friedel
10 min čtení
background