background - Hráč dohrál Fallout 4 bez zabíjení
Hráč dohrál Fallout 4 bez zabíjení

Hráč dohrál Fallout 4 bez zabíjení

30. 12. 2015
Štěpán Durych
0 obrázků
5 min čtení

Pamatujete si když Todd Howard řekl, že ve Fallout 4 dá hráčům na vyběr mezi násilným a nenásilným životem? Řekl, samozřejmě bez krveprolití ale bude zde možnost jak se zabíjení vyhnout. No, nebyla to tak úplně pravda jak nám dokazuje více, než 37 dílů z Youtube let´s playe jistého Kylea Hinckleyho!

Jak nám zde výše zmíněný člověk demonstruje, hra se dá projít na survival mod, bez všelijakých ztrátách na životech. Samozřejmě za to vděčí svému in-game charismatu, díky kterému se mu povedlo lidi "donutit" k tomu, aby jeho ruce zůstaly čisté. Hra jako taková nás technicky řečeno tlačí do neustálého pozoru. Kyleova videa tedy nebyla zaměřena na to, aby se zabíjení vyhýbal, nýbrž aby s ním nepřišel do styku.

Kyle prohlásil : "Můj let´s play nebyl zas tak docela pacifický, v podstatě jsem pouze ničil mechanismy hry a pomáhal jsem si tím, že jsem ovládal jiné lidi. Tato hra bohužel nedopřává tolik možných voleb k vyhnutí se s násilím jako například ve Fallout 3, nebo Fallout New Vegas kde nebyl problém se konfliktům vyhnout pomocí správných voleb v dialogu a nebo hacknutím či vypáčením zámku zadních dveří lokace."

Poslední minuta Kylova videa dokazuje, že opravdu hrou prošel s 0 zabitím na kontě, ale musíme vás varovat, videa obsahují množství spoilerů, pokud jste hru ještě nehráli a plánujete to, tak se těmto videím prozatím vyhněte.

Youtube seznam videí najdete zde:

Nové Call of Duty Black Ops 4!

Nové Call of Duty Black Ops 4!

Activision sa opäť činí a tentokrát nám priniesol nové Call of Duty, konkrétne Black Ops 4 s veľmi kontroverzným logom. Každopádne, pôjde už o 16. hru z tejto úspešnej série. zdroj: ...

2. 04. 2018
Adam Tomaškovič
3 min čtení
Copyright © Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice Redakce: redakce@mafiacinema.cz
facebook youtube
Publikování nebo další šíření obsahu serveru MafiaCinema.cz je bez písemného souhlasu Rott Ondřej, Božejovice 73, Jistebnice zakázáno.

background