background - Ubisoft ukazuje 2 hodiny streamu FC Primal
Ubisoft ukazuje 2 hodiny streamu FC Primal

Ubisoft ukazuje 2 hodiny streamu FC Primal

14. 01. 2016
Daniel Polák
0 obrázků
4 min čtení

Far Cry Primal se nám znovu ukazuje!

Ubisoft nahrál 2 hodinový stream ze hry, kde ukazuje jak by přibližně hra měla finálně vypadat. Je zde vidět, jak si můžete ochočit zvířata, která vám budou sloužit prakticky ke všemu od svezení se až po pomoc při dobývání vesnice. Také nás nechal podívat se na pár zbraní v inventáři, kde je například klasický luk, oštěp, sekera nebo věc připomínající kouřový granát, který dokáže omámit pračlověka a vy ho pak můžete použít jako zbraň na určitý čas.

Tvůrci nezapomněli na starý dobrý " crafting ", který umožňuje výrobu zbraní, batohů a spoustu dalších věcí, díky kterým se budete zlepšovat.

Nejlepší částí je lovení za pomocí ochočených predátorů, při kterém se tiše plížíte a sledujete pomocí loveckého vidění tepelnou stopu zvěře, kterou chcete ulovit a ukázat kdo je tady na vrcholu potravinového řetězce.

Grafická část hry je opravdu pozoruhodná! Na videu je možné si všimnout detailů, které vypadají opravdu fantasticky! Je vidět, že Ubisoft tolik makal na tom, aby FC v době kamenné vypadalo natolik skvěle, že jim bohužel nezbyl čas na fanoušky očekávaný multiplayer. Třeba Ubisoft ještě překvapí!

Crossout, arénový Mad Max?

Crossout, arénový Mad Max?

Hra Crossout od spoločnosti Gaijin Entertainment, ktorá taktiež pracovala na veľmi známej a obľúbenej hre Warthunder, je postapokalyptická MMO akčná hra. Na prvý pohľad sa...

20. 08. 2017
Dominik Bočko
3 min čtení
background