background - Dopady Meet Your Match upadate pro Team Fortress 2
Dopady Meet Your Match upadate pro Team Fortress 2

Dopady Meet Your Match upadate pro Team Fortress 2

14. 07. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
12 min čtení

V Team Fortress 2 přistál další update, přinesl hned několik změn, v mnoha ohledech zásadních. Dnes bychom si tu rozebrali ty nejzajímvější a rozdělili bychom si je na pozitivní, negativní a neutrální.

Negativní:

Zrušení Valve serverů

Dřív bylo možné hrát na oficiálních Valve serverech, které jely bez speciálních pluginů a modifikací – stručně řečeno, pokud jste si chtěli zahrát obyčejnou hru bez nějakých fanouškovských vymyšleností, tak Valve servery byly jistota. Je sice pravda, že měly pověst „noob oblastí,“ ale skutečnost je taková, že to bylo ideální místo, kde si dáchnout, protože zde nikdo moc nehrál na vítězství. Tohle teď bohužel nejde – Valve servery jsou v tahu a nahradil je tzv Causal mode, který funguje podobně, jako systém „Play multipalyer“ – nemůžete si vybrat konkrétní mapu, jen typ hry a vlézt do akce. Bohužel za Valve servery je to chabá náhrada. Třeba já mám moc rád mapu pl_barnblitz, ale teď abych jí hledal na komunitních serverech, což kolikrát znamená, že se člověk připojí na nějakou bizarní šílenost s ještě bizarnějšími módy... Tohle vážně nepotěší.

Casual mode

Tohle někdo popisuje jako Competitive pro lamy (o Competitive mode píši níže) jsou tu bitvy dvanácti hráčů proti dvanácti, vypnutá autobalance a byla tam i penalizace za opuštění hry (tu naštěstí zrušili). V návaznosti na to, co jsem psal výše, za nejhorší přečin považuji skutečnost, že si člověk nemůže vybrat konkrétní mapu, na kterou se připojit. Valve slibuje, že i tohle brzo napraví, ale do haj█lu, to tam mělo být od začátku. A to si ještě připište, že po spuštění Casual mode bylo takřka nemožné se připojit do hry, protože matchmaking prostě nefungoval... Valve prostě vyrazili do akce se spuštěnými kalhotami.

Pozitivní:

Competitve mode

Není to tak úžasně geniální, ale na rozdíl od Mann Up v Mann vs. Machine (rovněž TF2 mode) si ke vstupu alespoň nemusíte pořizovat vstupenky (stačí mít premium účet a ověřené telefonní číslo na Steamu). Jakž takž to funguje a bitvy v menším počtu lidí (6v6) jsou ostré a zábavné. Pokud patříte mezi try-hard hráče, tak tohle bude něco pro vás.

Nové mapy

Z bety na nás skočily nové mapy – zejména v případě pl_swiftwater to velmi potěší, protože tahle mapa je vyloženě krásná a bitky na ní prostě baví.

Heavy vs. Pyro

Kdysi se v TF2 objevil WAR! update, kde došlo ke střetnutí červeného Demomana a modrého Soldiera. Nyní se střetli modrý Heavy a červený Pyro. Zatímco u WAR! updatu se vítěz určil počtem zbitých, teď se jedná o hlasování – jako při volební kampani a jakmile si vyberete stranu, tak pro ní získáváte body tak, že hrajete Casual nebo Competitive mode. Vítězná classa pak dostane nové vybavení achievementy apod. Jen pro info, posledně vyhrál modrý Soldier, tak jsem konkrétně já rozhodl táhnout za červeného Pyra (čistě kvůli rovnováze).

Neutrální:

Přibyly nové taunty, nové balíčky s vybavením, alternativy pro viewmodel, možnost náhledů vybavení v bednách – tohle jsou změny, které jsou sice zajímavé, ale herní zážitek to nějak nevylepší... nicméně hodí se.

Co říct závěrem? Meet Your Match update není taková katastrofa, jak by se na první pohled mohlo zdát – upřímně, v minulosti došlo k věcem, které mě nas█aly víc. Pokud Valve skutečně splní slib a vylepší Casual mode o možnost vybrat si mapu, tak to bude... celkem snesitelný update.

Burnout Paradise sa dočká remasteru!

Burnout Paradise sa dočká remasteru!

Neexistuje závodná hra, pri ktorej sa viete vyblázniť podobne ako v Burnout Paradise. Rýchle a ničím neobmedzované závody, gigantické demolačné derby odohrávajúce sa priamo na diaľnici, skákanie cez...

22. 02. 2018
Alex Barna
3 min čtení
Assassin’s Creed Dynasty?

Assassin’s Creed Dynasty?

Áno, vidíte správne. Nie je to ani pol roka, odkedy sme sa dočkali posledného vydania hry zo série assassínov. Ako to už u Ubisoftu býva zvykom, opäť sa našiel poslušný zamestanec a v rozhovore pre ...

19. 02. 2018
Adam Tomaškovič
2 min čtení
background