background - Vydání No Man's Sky provází menší technické problémy
Vydání No Man's Sky provází menší technické problémy

Vydání No Man's Sky provází menší technické problémy

14. 08. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
5 min čtení

No Man's Sky – velmi očekávaná hra, narazila krátce po vydání na jisté technické trable. Hlavním bodem zaseků (doslova) jsou občasné FPS dropy a to jak na verzi pro PS4, tak pro PC. Digital Foundry ve své analýze konzolové verze ukázaly celkem stabilní frame rate při normálním hraní, nicméně problémy nastávají v momentě, kdy se pohybujete velkou rychlostí (či přímo boostujete z vesmírnou lodí). Je to způsobené tím, že hra před vámi musí generovat svět (přesněji řečeno vesmír) a při velkém počtu objektů hra žere spoustu výkonu – přesně tohle je jádro problému i v PC verzi.

Dokud se nedočkáme nějakého patche, tak doporučená rada zní: Pokud se vám zdá, že klesá snímková frekvence, tak zpomalte a nechte hru, aby stihla popadnout dech. Naštěstí, problémy s frame rate se objevují většinou jen při boostování nad planetami a ne v meziplanetárním prostoru. Právě tam je boostování životně důležité, protože jinak by vám cesta k jiné planetě mohla trvat i přes hodinu. Ergo, zase to není taková katastrofa.

Lidé si také stěžují na malý FOV (field of view) a nemožnost si jej zvětšit – což může být problém u menších monitorů, ale pokud můžu hovořit sám za sebe, tak se to i při nízkém FOV dá bez problémů hrát, ale pokud by tu možnost přenastavit si jej byla, tak bych se ale vůbec nezlobil.

Seven the Days Long Gone

Seven the Days Long Gone

RPG z ptačí perspektivy? Prvně jsem si říkal, že když hra spojí tyto dvě slova bude skvělá! No, pak takováto hra opravdu přišla. Seven the Days Long Gone měla být skvělá hra. Bohužel se to nestalo. Možná, kdyby...

12. 12. 2017
Kryštof Friedel
10 min čtení
background