background - Nových 50 minut gameplaye Final Fantasy XV
Nových 50 minut gameplaye Final Fantasy XV

Nových 50 minut gameplaye Final Fantasy XV

17. 08. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
4 min čtení

Jak jsme před časem psali, Final Fantasy XV se dočkalo dalšího odkladu, kvůli nutnosti dalších optimalizací. Když už nic, tak nám Square Enix alespoň v rámci videa na letošním Gamescomu předvedli část hry, spadající někam na začátek příběhu – můžeme zde vidět systém obchodů a motorestů (jídlo přidává specifické boosty a výhody v boji) a hlavně lov příšer za odměny.

Kromě toho je tu i část kampaně a bitva s Niflheimskými jednotkami (Niflheim je ve hře nepřátelská militaristická frakce). Jestli si nechcete prozradit příběhovou kampaň, tak vám ovšem doporučuji si tuhle část raději nepouštět. Dál tu také uvidíte, jakým způsobem můžete rozdělovat bojové úlohy svým parťákům (prostě jim vyberete nejvhodnější vybavení) a mimo jiné i vedlejší aktivity (jako rybolov).

Možná by ještě stálo za to zmínit několik informací o současné verzi FFXV, Hajime Tabata se dal slyšet, že současná podoba hry je de facto hotový produkt, ale společnost ještě nevidí jako dobrý nápad ji v tomto stavu vypouštět – dá se čekat, že se zapracuje na vylepšení výkonu a možná i vizuální podoby.

A poslední dodatek, video je bohužel s anglickým dabingem postav – dle mých zkušeností z hraní dema (FFXV: Episode Duscae) je japonská verze nesrovnatelně lepší.

Pán prstenů: Karetní hra

Pán prstenů: Karetní hra

Jak název napovídá, není třeba vysvětlovat do jakého prostředí nás zavede. Skvělý svět Středozemí se již stal klasikou pro mnohé. A také inspirací pro nejednu hru. S karetní hrou Pán prstenů<...

22. 09. 2017
Michal Fortyn
3 min čtení
background