background - Konami představuje Metal Gear Survive (zabte je někdo!)
Konami představuje Metal Gear Survive (zabte je někdo!)

Konami představuje Metal Gear Survive (zabte je někdo!)

21. 08. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
7 min čtení

Společnosti Konami se skutečně daří představovat se světu v tom nejhorším možném světle. Vzpomeňme na jejich vměšování do vývoje Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (což se negativně projevilo na výsledné kvalitě této hry) a jejich jednání s herním virtuózem Hideo Kojimou. A nenechte mě začínat o Metal Gear Solid 3 pachinko remaku...

A nyní se nás lidé z Konami očividně snaží zase nas█at. Bohužel, ačkoliv sérii Metal Gear vymyslel, vytvořil a řídil právě Hideo Kojima, tak autorská práva vlastní Konami, co jim de facto umožňuje z tohoto titulu ždímat peníze, dokud to alespoň trochu jde (a očividně jsou na tom společnost tak špatně, že ždímají ze všech sil).

Dobrá, asi už chápete, že Konami zcela odpudivým způsobem zneužívají známou herní značku (kterou tím de facto poškozují), ale to není zdaleka největší problém Metal Gear Survive. Podíváme se na příběh – děj začíná bezprostředně po událostech Metal Gear Solid: Ground Zeroes (to byla ještě Kojimova éra), kdy jednotky XOF zaútočí na domovskou základnu Militaires Sans Frontières, což je žoldácká armáda, jejímž velitelem je legendární Big Boss. V oficiálním kánonu je základna zničena, žoldáci zabiti, nebo donuceni k útěku a sám Big Boss havaruje s helikoptérou. Děj pak pokračuje v Metal Gear Solid V: Pantom Pain.

Ovšem teď na scénu nastupuje Konami – začátek „příběhu“ Metal Gear Survive naroubovali na moment, kdy je základna Militaires Sans Frontières zničena a... teď se podržte, část vojáků je červí dírou přenesena do jiné dimenze, která se hemží nepřátelskými příšerami. A tak jsou tito nešťastníci nuceni spojit své síly, aby dokázali přežít... ne, nedělám si pr█el, oni to myslí fakt vážně.

A ještě jeden hřebík do rakve pro Metal Gear Survive – ve své podstatě se to tváří jako vykrádačka Left 4 Dead... čtyři lidi... spousta zbraní... ještě větší spousta příšer... Řekl jsem to mnohokrát a řeknu to znova #FUCKONAMI.

Fotorealistická grafika se opět předvádí

Fotorealistická grafika se opět předvádí

To, že grafika se vyvíjí neustále a dosahuje stále nových výšin je jasné už od nepaměti. Dnes už je omezována prakticky jen hardwarem, nikoli softwarem. Poslední generace Unreal Enginu už předvádí fotorealistické...

12. 08. 2017
Ladislav Klimeš
3 min čtení
background