background - Je libo akční hru z vězeňského prostředí?
Je libo akční hru z vězeňského prostředí?

Je libo akční hru z vězeňského prostředí?

26. 08. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
5 min čtení

Her, které se odehrávají v lochu, v báni, v díře, v kriminále – zkrátka ve vězení až tak moc na světě není. Kromě starého známého Prison Architect je tu ještě například hororovka The Suffering, nebo legendární The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, ale nic moc co by se podobalo chystané akční survivalovce SCUM.

Má se jednat o hru s otevřeným světem, kde se hráči vžijí do role vězňů, kteří mají za úkol se vzájemně zmasakrovat. Trochu mi to zní jako Battle Royale, což byl mimochodem krásně surový film (jen dvojka se moc nepovedla). Hráči budou mít k dispozici úpravy postav dle svých vlastních bojových plánů – budou si moct vybrat jestli budou mistři bitvy, tichého postupu, nebo jestli se budou soustředit jen a jen na přežívání. Na tu poslední zmiňovanou věc budou muset ovšem hráči pamatovat tak jako tak – budete muset jíst, ošetřovat si rány a bylo by zajímavé, kdyby postava potřebovala i odpočívat aby nabrala sil.

Samozřejmě, ono úsloví „s poctivostí nejdál dojdeš“ neplatí, když vám odkudkoliv hrozí průstřel hlavy, proto bude možné i podvádět – kupříkladu hackováním systému vězení. Zatím není známo, jak moc velký svět bude, ale dá se čekat, že se budeme pohybovat po volné přírodě a že bude i možné najít checkpointy dozorců – ergo do onoho podvádění si můžeme připsat krádeže vězeňské techniky a zbraní.

Hra má běžet na Unreal Engine 4 a už na začátku roku 2017 se má dostat do early access – tak uvidíme, čeho se nakonec dočkáme.

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background