background - Tvůrci No Man's Sky žehlí průsery a opravují hru
Tvůrci No Man's Sky žehlí průsery a opravují hru

Tvůrci No Man's Sky žehlí průsery a opravují hru

3. 09. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
6 min čtení

Fakt, že hra No Man's Sky neměla šťastný start vám ani nemusím říkat. Hráči si stěžovali na chyby, špatnou optimalizaci a – ruku na srdce – málo obsahu. Hodně předem avizovaných věcí a funkcí ve hře není a vesmír se zdá být poněkud prázdný... Což o to, já se ve hře docela bavím, ale to bude tím, že jsem kochací typ hráče – flinkat se po galaxii a rozhlížet se po cizích planetách mě baví (i když je teda fakt, že jsem zatím nenarazil na žádnou tak krásnou, jako byly ty v trailerech, ale pořád se udržuju v naivní víře, že je to tím, že jsem daleko od středu galaxie).

Hello Games, autoři No Man's Sky, mají teď asi v kancelářích vojnu jak řemen, protože opravovat je skutečně co – od vydání hry už světlo světa spatřilo 7 patchů, ale pořád to není dost, protože podle oficiálního prohlášení je opraveno jen 80% chyb. Hello Games se zaměřují hlavně na problémy se stabilitou a na bugy, které umožňují hráčům podvádět, nebo jim naopak komplikují hraní (jako například ten, když člověk zamrzne na vesmírné stanici a hra mu nedovolí odejít). Dá se čekat, že po hromadě oprav se tvůrci zaměří na doplnění obsahu – hře by kupříkladu velmi prospělo, kdyby frakce fungovaly skutečně jako frakce a ne jen jako náhodně rozmístěné mimozemské rasy. No Man's Sky vyloženě potřebuje ekonomický a politický systém, a vůbec bych se nezlobil, kdyby přidali nějaké ty rozsáhlejší questy.

Je to celé velmi smutné, protože No Man's Sky na mě od začátku působila velmi sympaticky. Ne, že bych byl úplně zklamán, ale čekal jsem pravda víc. Vlastně si myslím, že tato hra měla být ještě alespoň rok ve vývoji. Řekl bych, že se shodneme na tom, že vypuštění No Man's Sky v této podobě ublížilo jak titulu, tak celému vývojářskému studiu.

background