background - ARK: Survival Evolved má první placené DLC
ARK: Survival Evolved má první placené DLC

ARK: Survival Evolved má první placené DLC

6. 09. 2016
Radovan Samotný
0 obrázků
5 min čtení

ARK: Survival Evolved je hra, která se dlouhodobě nachází v Steam Early Access a je dostupná i na konzolích. Nabízí se tedy otázka, jak je možné, že nedokončená hra má už dodatečný placený obsah? Možnou odpovědí může být to, že ARK je populární hra a autoři potřebují více financí na její dokončení a tak hledají podporu u hráčů – hypoteticky. Také to může být prostě snaha si vydělat... čert ví, kde je pravda.

Ať tak či onak, co vlastně ono placené DLC, s názvem ARK: Scorched Earth, přináší za novinky? Především rozsáhlé pouštní prostředí – to znamená písek, duny, skály, kaňony, ale i temné jeskynní systémy, hory a oázy. A samozřejmě se zde bude pohybovat velké množství zlých potvor, kterým můžete posloužit jako snídaně. Aby toho nebylo málo, tak příšery nejsou jediná zabijácká věc v Scorched Earth, vaším nepřítelem bude i všudypřítomné horko a samozřejmě i fakt, že na poušti je těžký nedostatek vody (což vaší virtuální postavu může mnohdy stát i život). Vy, jako hráč, se tedy musíte novému prostředí přizpůsobit – budovat stavby odolné proti vedru a zvolit oblečení, které se hodí do pouště (DLC má přidávat přes 50 nových předmětů).

ARK: Scorched Earth stojí kolem 480 korun a má být kompatibilní se současnou podobou hry (což znamená, že si kvůli pohybu na nové mapě nemusíte zakládat novou postavu).

background