background - Super těžké obtížnosti v COD: Infinite Warfare
Super těžké obtížnosti v COD: Infinite Warfare

Super těžké obtížnosti v COD: Infinite Warfare

3. 11. 2016
Marek Novotný
0 obrázků
6 min čtení

Ačkoliv se některým lidem může zdát, že poslední roky stojí značka Call of Duty totálně za nic a inovace jsou nulové, není to tak úplně pravda. Ano, pořád je to z hlediska kampaně lineární koridorová střílečka a multiplayerová stránka je o svižné akci. Přesto se vývojáři do každého nového dílu snaží přinést něco zcela nového. Advanced Warfare přinesl exoskeletonový oblek, Black Ops 3 nabídl novou možnost kooperativního projítí kampaně a Infinite Warfare nebude pozadu.

Zásadní novinkou do singleplayeru Infinite Warfare je, kromě vesmírného zasazení a velké spousty hereckých postav, přidání dvou nových obtížností: Specialist a YOLO.

Specialist přináší do kampaně velikou realističnost, pokud se budeme bavit o vaší postavě. Už vám nebude stačit schovat se za barikádu, vyhealovat se za pár vteřinek a jít opětovně kosit nepřátele. Jestliže nebudete mít k dispozici Nano Shots, budete na tom pořád stejně (špatně). Helmy si budete muset měnit, protože budou permanentně poškozovány. Nutno podotknout, že helmy i Nano Shots zabírají místo ve vašem inventáři. Také nepřátelé vás budou moci potrápit. Kromě toho, že vám mohou vystřelit zbraň z rukou, vás taky mohou značně oslabit - když vás trefí do rukou, nebude se vám příjemně mířit, a když do nohou, "získáte" pohybová omezení.

YOLO mód je o tom, o čem vypovídá známé slovo - You Only Live Once. Takže když vás v nějaké misi zastřelí, začnete znova. Prostě to nevyšlo, třeba příště.

Abyste se k těmto obtížnostem dostali, musíte nejdřív projít Infinite Warfare s klasickými obtížnostmi. Pro zpřístupnění Specialist musíte hru projít na jakoukoliv obtížnost. Jakmile projdete hrou se Specialist obtížností, otevře se vám YOLO mód.

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background