background - Warface oslavila 3 roky své existence na evropském trhu.
Warface oslavila 3 roky své existence na evropském trhu.

Warface oslavila 3 roky své existence na evropském trhu.

20. 11. 2016
Ladislav Klimeš
0 obrázků
7 min čtení

Warface letos oslavila 3 roky na evropském trhu, tak proč se nepodívat, jakou cestu tato hra ušla? Pro ty, co Warface neznají, nebude na škodu drobné představení hry. Jedná se F2P FPS z dílny Cryteku na Cryengine s pár velice zajímavými prvky.

Jedním z hlavních tahounů hry je COOP režim a v podstatě mód, který tuhle hru drží při životě. A není to jen podružný mód, ke kterému by hráči přešli, protože by byl klasický PVP mód je nehratelný. Naopak. Kooperační mód je velmi zajímavá sbírka misí, které se náhodně obměňují a můžete si vybrat podle obtížnosti. Tyto mise jsou doplněny vždy nějakým jednoduchým příběhem z univerza hry. V něm se střetává vojenská organizace Warface se zlou skupinou žoldáků zvanou Blackwood.

V kooperačním režimu hrajete vždy za ty dobré, což je na jednu stranu i trochu na škodu. Na druhou stranu tu máte ještě druhý kooperační mód- Special operations. Do toho přichází pravidelně updaty, v podobě nových událostí rozvíjející postupně příběh hry.

Nebýt tohoto, tak Warface je klasická Class based hra, kdy Assault má pušku,Medik brokovnici, Engineer samopal a odstřelovač odstřelovací pušku. Každá classa má svá specifika a speciálně v kooperačním režimu je důležité, aby spolupracovali. Tohle bylo krátké představení a teď trochu sesumírujeme, jak to bylo a co se změnilo.

Start hry byl mírně řečeno, nepovedný. Nějakého experta v Cryteku napadl geniální nápad udělat z Warface prohlížečovou záležitost. První měsíce v Betě hra trpěla množstvím problémů a to už byla tehdy 2 roky na Asijském trhu!

Naštěstí, po 4 měsících se hra dočkala vlastního klienta, nejprve samostatného a pak přišla i na Steam, kde se jí začalo dobře dařit. Přicházejí nové mapy, zbraně a společně s občasnými akcemi hra pomalu, ale jistě žije svůj život.

Jak dlouhý bude? To je ve hvězdách. Doufejme, že co nejdelší, protože takovýchto zajímavých FPS, které jsou navíc F2P, je velice, ale velice málo.

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background