background - Pac-Man slaví 35 let a vyjde jeho nová verze!
Pac-Man slaví 35 let a vyjde jeho nová verze!

Pac-Man slaví 35 let a vyjde jeho nová verze!

25. 05. 2015
Patrik Hlaváček
0 obrázků
5 min čtení

Neznám nikoho, kdo by neznal Pac-Mana. Velká prořízlá pusa ve žlutém kruhu neustále požírající kuličky. Ovšem málokdo ví, jak se jmenují duchové, kteří pronásledují Pac-Mana anebo jak vůbec Pac-Man přišel na svět.

Jak už jste si přečetli v nadpisu, tak Pac-Man slaví své 35. narozeniny a to už je pěkných pár let. Proto si pro nás vývojáři připravili krásný trailer a představení nové verze Pac-Mana pro mobilní zařízení. Hra se bude jmenovat Pac-Man 256, podle levelu 256, který nešel z technických důvodů dohrát. Celá hra projde velkou změnou a bude to změna pohledu. Ten totiž bude izometrický!

Za otce můžeme s ledovým klidem považovat japonského vývojáře Tóru Iwataniho, jehož cílem bylo vytvořit nenásilnou hru, kterými byl zahlcený tehdejší herní průmysl.

22. května 1980 pod taktovkou firmy Namco vychází Pac-Man. Ten se stal natolik oblíbeným, že vznikaly jeho různé mutace a stal se dokonce inspirací pro televizní seriál.

Duchové!!

Princip hry je velmi jednoduchý a to sesbírat všechy kuličky v daném kole. Tento úkol vám komplikují 4 duchové. Každý z nich má svou osobnost a způsob jak Pac-Mana chytá.

Každý duch má také své jméno. Oikake, Mačibuse, Kimagure a Otoboke jsou jména duchů v rodné japonštině. Mnoho lidí je zná spíše pod jejich anglickými jmény. Shadow(Blinky), Speedy(Pinky), Bashful(Inky) a jako poslední Pokey(Clyde).

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background