background - Jak by vypadal Half-Life v Unreal Enginu 4?
Jak by vypadal Half-Life v Unreal Enginu 4?

Jak by vypadal Half-Life v Unreal Enginu 4?

25. 02. 2017
Ladislav Klimeš
0 obrázků
3 min čtení

Dá se říci, že každý se občas nudíme. Někdo se nudí někdy tak moc, že ve svém volném čase povolí uzdu své fantazie a zkusí si představit nějakou vysněnou hru. Jedním z těchto lidí byl i Rogelio Olguin, člověk, který pracoval třeba na Last of Us, či Uncharted 4.

Tento člověk 4 měsíce ve volných chvílích pracoval na převedení tunelu z Black Mesa do Unreal Engine 4, aby bylo vidět, jak by onen vysnívaný HL3 mohl v onom enginu vypadat.

Možná tím chtěl pomoci Valve a naznačit jim, že by se do té hry již mohly konečně pustit, nebo jen ukázat, jak by to mělo vypadat. Každopádně, světu předvedl dva obrázky, které vidíte v našem článku.

Mód pre hru Witcher 3 zlepšuje hrateľnosť

Mód pre hru Witcher 3 zlepšuje hrateľnosť

Pre náročnejších hráčov vznikajú na väčšinu hier módy, ktoré menia či už hrateľnosť alebo grafiku. Witcher 3 Enhanced Edition je mód, ktorý upravuje hlavne boje. Tie sú teraz omnoho detailnejšie a náročnejšie. Boj má...

22. 11. 2017
Patrik Poklona
2 min čtení
Golden Joystick Awards 2017!

Golden Joystick Awards 2017!

Rok se blíží ke svému konci a jako každoročně proběhla další skvělá akce jménem Golden Joystick Awards! Pojďme si tedy zrekapitulovat, co se stalo, ale hlavně kdo jsou vítězové!...

21. 11. 2017
Kryštof Friedel
7 min čtení
background