background - AMD Ryzen 7 1700X drtí Kaby Lake
AMD Ryzen 7 1700X drtí Kaby Lake

AMD Ryzen 7 1700X drtí Kaby Lake

2. 03. 2017
Jakub Kozák
0 obrázků
6 min čtení

Není to tak dlouho co na povrch unikly výsledky z benchmarku Cinebench R15 od jeho silnějšího bratříčka v podobně modelu 1800X a už tady máme den před vydáním všech tří zatím potvrzených modelů i jedny z prvních herních testů!

Prapůvodní informace pochází z webu ShahrSakhtafzar, na kterém během dnešního dne přistály výsledky právě Ryzenu 7 1700X a byl porovnáván s Intel Core i7 6950X (X99), Core i7 5960X (X99), Core i7 7700K (Z270), Core i7 6700K (Z170) a v neposlední řadě i Core i7 4770K (Z97). Ryzen samotný byl testován na desce s chipsetem B350 od MSI a všechny testy probíhaly na grafické kartě GeForce GTX 980, která by mohla způsobovat lehký bottleneck pro konečný výkon procesorů (bottleneck tj. snížení výkonu zapříčiněné méně výkonou komponentou - pozn. red.)

Testovalo se vícero benchmarků, ale to hlavní na co každý hráč čekal jsou přeci jen hry. Z těch se testovalo GTA V, Batman: Arkham Origins, Bioshock Infinite a Sniper Elite III (všechny hry se testovaly na DirectX11). Ve všech hrách se pohyboval model 1700X přibližně na stejných hodnotách jako jeho dražší kolegové od Intelu. Krom GTA V kde se dokázal vměstnat přibližně do půli pole.

A aby to nebylo jen o hrách tak ještě je nutno vyzdvihnout i výkon procesoru co se týče výpočtů, které by mohly zajímat spíše lidi co dělají střih videa případně pracují s fotografiemi a to ze Cinebench R15, kde si krom nejvyššího modelu Intelu podal na stříbrném podnose všechny ostatní modely!

Článek byl z části převzat a inspirován článkem na webu Guru3d.com

Zaklínač 4?

Zaklínač 4?

CD Projekt asi nikomu představovat nemusíme. Je to právě TO herní vývojářské studio, který stojí za legendární trilogií Zaklínače od Andreje Sapkowského. Před týdnem...

17. 11. 2017
Michal Fortyn
2 min čtení
EA kúpila Respawn Entertainment

EA kúpila Respawn Entertainment

Občas sa stane, že nejaké "malé" vývojarské štúdio prerazí. Potom ho buď odkúpi väčšie štúdio alebo ostane samostatným a zaradí sa medzi "veľkých hráčov". Tentokrát nastal prvý prípad. Bývalí vyvojári Call of...

18. 11. 2017
Adam Tomaškovič
3 min čtení
background